fredag 8 januari 2010

Hemma hos kuusin min (yy

Fredagen den 8 Januari , 4 månader kvar tills Emelie fyller år ((:
idag har jag inte gjort mycket alls.. jag vaknade vid tio i ett.. och mamma skjutsade mig till Nelly vid ett, det va trevligt, vi åkte och handlade, och har spelat Guitar Hero, och sjungit Lips, och nu sitter jag fortfarande hos Nelly, äter chips och ska snart bänka mig vid tvn, Lets Dance (: det blir nog trevligt, och sen ska jag väl hem, mamma är hos en kompis och kollar på film & Mirre sover över hos Jessica tror jag. Så blir nog ensam hemma ett tag.. men innnan det ska jag väl träffa Natalie en stund tror jag (: men nu ska jag vara social, bloggar mer ikväll eller imorn (:
tack till Emelie som fixade min blogg oxå (: nöjd mä den :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade