lördag 9 januari 2010

-

Jag är så dålig på att komma på rubrik! :p
Jag har precis beställt två kalendrar från vistaprint (: --> www.vistaprint.se
men bilder från vår Egyptenresa - 09 (: saknar egypten sjukt mycket... =(
jag är fortfarande trött haha :p idag blir det tiidigt i säng! fast ska väl kolla på några filmer först,
igår föresten, så blev jag medlem på www.gratisbio.se ett bra sätt att skaffa biobiljetter/presentkort och sådana saker helt gratis!
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=264823 tryck på länken och bli medlem! går jättesnabbt, sen ska ni samla ihop poäng, genom att delta i tester, och bli medlem på olika sidor och sånt :) men innan ni gör det så kan ni ju verkligen läsa så att det är helt gratis, inte så kul om ni får massa räkningar? :) men det finns en meny så kan man välja just " samla poäng " och där finns det olika att välja på, jag väljer endast " 100 % gratis " som det finns (: och då får man inga räkningar man inte har räknat med (: så jag tycker faktiskt ni ska bli medlem! =) både för eran och min skull (: tryck på länken där uppe som jag la in, så värvar jag er, och ni får poäng när ni börjar! Lycka till! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade