fredag 8 januari 2010

8 Januari 2010

Fortfarande 8 Januari ;) haha,
jag har kommit hem från kusin nu, jag träffade väldigt många idag som jag inte träffat på länge, Hanna & Lina & Philip & Lennart kom en sväng också, så dom träffade jag, och sen träffade jag Emelie & Natalie, oxå länge sen (: på måndag är det skola... jag längtar faktiskt! (y)
jag älskar vår klass, den är så himla knäpp, men ändå så himla underbar :* lilla 7a... :)
och vi har lätt bästa mentorerna! Agneta och Björn :) Sundsborg eller Tegnér, jag säger Sundsborg, är mycket bättre än Tingvalla, enligt mig..
Jag tänkte skriva dom bloggarna jag brukar läsa, (: så läs dom om ni har tråkigt eller om ni bara älskar att läsa bloggar ;D

www.swiich.blogg.se - sjukt rolig att läsa, man kan få hur mycket tips som helst, t.ex vad man kan köpa i present till olika personer, och olika bra låtar, och massa saker (: älskar den bloggen!
och jag känner ju Josefin och Arina oxå så ^^

www.sabisdröm.se - Sabi är coolast! och hans blogg är underbar!

www.detfinnsandra.blogg.se - Bloggen handlar om folk som skriver berättelser om deras liv, det är olika personer för varje inlägg, det kan handla om anorexia, misshandel, missbruk, och sådana saker. Alltså ganska hemska inlägg...

www.kenzas.se - handlar om Kenza ;) och hennes liv, ocksådär :p men den är bra enligt mig (:

http://dreamsaremadeofgold.blogspot.com/ - Emelies blogg, hon kommer alltid med så bra meningar åt mig, och hon har gjort min design oså (: hennes blogg är bra! och vill du ha en underbar kompis, bli kompis med henne!

www.mliiikarlsson.blogg.se - Handlar om hennes liv, och Emelie Karlsson är underbar (:

www.andreapettersson.blogg.se - Hon är sjukt snäll, men dålig på att updatera =(

jag tror faktiskt det bara är dom bloggarna jag läser... om jag inte har glömt någon....
fast sen kan jag gå in och kolla på någons då och då..

jag har seriöst, massa saker att göra, men jag orkar inte ..
jag ska nog sätta på en film och lägga mig under täcket (:
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade