söndag 10 januari 2010

Andréa är här :)

Hejsan bloggen ^^
förlåt för det förra inlägget, var tvungen att skriva av mig lite...
ah men iallafall, jag var duktig och gick upp klockan 10, och käka frukost oså, så har jag städat osånt idag, sen kom Andréa hit, och vi typ åt och sen kom Josse, sen klippte Andréa hennes hår, och det blev asbra ;D fast hon klippte bara topparna och luggen x) men då var jag tråkig och satt vid datorn så länge, men sedan gick vi ut till Tegnér, och fotade lite på en jättestor snöhög? :p det var skitkul, blev nog en 100 stycken med Josses system kamera ^^ sen gick vi hem till mig och bakade Hallongrottor, eller ja, vi hade inga formar, så det fick bli en enda stor, den var jättegod ;D fast det var bara jag som bakade, dom andra fick plocka undan och läsa recept x) vi åt upp den och gick in på mitt rum och kollade på Eragon, den var ganska bra, höll på att somna, haha! men det var kul, och vi bestämde att Andréa skulle sova här inatt, är inte så säker på om vi kommer somna så tidigt då men jag får hoppas, annars kommer jag vara jätte trött imorn när skolan börjar :) längtar så mycket efter alla kompisar! :) men nu ska jag vara social mot Andréa, hon kollar på Hip hip hora, :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade